Umění prodat (se). Umělec ve spárech trhu 19. století
O vztahu umělce a publika v 19. století; jak reklama ovlivňovala umění; umělecké dílo jako reklama. V. Brožík, V. Hynais, L. Marold a další.
Pro rezervaci programu Umění prodat (se). Umělec ve spárech trhu 19. století kontaktujte vzdělávací instituci:
Západočeská galerie v Plzni - Výstavní síň "13"
V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností se neváhejte obrátit na výše uvedené kontakty.
Věk účastníků
ZŠ, SŠ
Typ programu
Instituce
Dostupnost programu
1. 3. – 2. 6. 2024
Kontaktní telefon
Kontaktní e-mail
Expozice
Expozice
Czech
Neformální vzdělávání
2024-06-02 00:00:00
Západočeská galerie v Plzni
https://vzdelavaci-instituce.cz/uploads/tm_institution_logos/76e108205a24149e35bd3654d2a24a56.jpg
https://zpc-galerie.cz
Výstavní síň "13"
https://vzdelavaci-instituce.cz/uploads/tm_institution_logos/4e5fe462b2f6157fc5de050089f7915d.jpg
https://zpc-galerie.cz
RVP 1. stupeň ZŠ
RVP 2. stupeň ZŠ